keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

OHMY ..

HEIPPARALLAA :) oon tosi pirtee ja ilone koska YLIHUOMENNA NÄÄN JUSTIN DREW BIEBERIN! ohmy... mut joo. tänää oli koulussa iha kiva mut aika rankka päivä, ku mul oli 3 koetta. sit koulusta tulin kotii ja fiilistelin jb:tä. sitte mentii nooran,emmin lassen ja nikon kaa tiloille ja kirkolle.  nyt oon kotona ja äske tein sen "move to finland" lapun sinne keikalle, jea! oh my bieber oikeesti oon iha sekasi asdfghjklöä. hihii. sain muute toissapäivänä mun bieber hupparin! ooh se on nii ihana ♥ hehe mut se on mulle ihaku mekko ku se on nii iso.. no mut mitäs pienistä. eeipä mulla muuta, heissan!




                                                                    ♥:lla alma

3 kommenttia:

  1. laitatko tuon huåpari keikalle :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. laittaisin muuten kyllä, mutku se on niiiin iso mulle nii en voi :(

      Poista
  2. ootte kyl tosifaneja :D

    VastaaPoista