sunnuntai 26. toukokuuta 2013

KOLMENKOPLA VAUHDISSA

paras otsikko? _ei_
Ääh, en keksi enään mitään? en ees yhtä vaivanloista otsikkoa.. Mä oon niin sekasin kaikesta, enään _viikko_tajuutteko vittu _viikko_ niin alkaa loma, kesäloma, pisin loma vuodesta, parhain loma ja mä ja myös muut nautitaan tästä ihanasta lomasta, mikä parasta? Voi mennä nukkumaan koska haluaa, voi herätä koska haluaa, tulee lämmin vesi, voi olla mökillä kavereidenkaa ja saunoa.. Mutta tosta mökistä tuli mieleen, että tänään oltiin Alman mökillä, minä, Emmi, Alma. Meillä oli hirveen hauskaa, syötiin, saunottiin, uitiin.. Kaikkea mitä kesään kuuluu, mutta sitten kun kyyti tuli, mä tajusin, että eihän vielä ookkaa loma ja se pisti vituttamaan.. Mutta tosiaan perjantaina otin napakorun ja lauantaina oltii kuikan lavalla jytinärockissa ja tänään mökillä....
EIKÄ EES KUVIAA... :D sori 

<3: noora 

4 kommenttia:

  1. tehkää blogistanne mielenkiintosempi ja keksikää OTSIKOT oikeesti ja opetelkaa kirjottaa, nii joitain muitaki ku tuttujanne tää blogi jaksais kiinnostaa . nyt vaikuttaa et tää blogi ois semmone ihme pakkojuttu teille koko aja ku kirjotatte sillei 'en osaa tehä otsikkoo.. plääplääplää :D:D:D:d:deöädflkforeogfoo' ja se ei kiinnosta vittuakaa! Ei loukkaus vaa ottakaa tää iha vinkkinä ja sori ku pitkä kommentti xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tää on kauheeta pakkopullaa mulle :) eivaa ei tehty tätä sen takia, et se olis teille täydelline , vaan koska halutaan kirjoittaa huvinvuoks kun on aikaa ja jaksaa, myös noi otsikot, ei niide piä teiä pimppiä kutittaa..:D juuu smorooo t alma ja noora

      Poista
  2. MIKSETTE POSTAAA?!?!!?!?!?!!?

    VastaaPoista