torstai 9. toukokuuta 2013

OTSIKOT EI OO MUN JUTTU

Juuuu, no tää viikko on menny ihan hyvin. Maanantaina koulussa kävin terkkarilla, ton käden takia ja se laitto siihen tommoseen siteen ja käski näyttää huomenna terkkarilla ja muuten olin vaan himassa, Tiistaina kävin lääkärissä näyttää tota mun kättä, kun se on niin kipee ja myös oltiin kirrin rannassa, eilen oltiin kokopäivä kirrin rannassa, paisteltii makkaraa ja syötii herkkuja ja pelattiin palloo, myös meidän piti uida, mutta vesi oli liian kylmää :D Tänää olikin sitten vapaata ja oltiin vaan almalla, lähin sitten joskus 7 aikaa kotia ja nyt oon vaa böjiny omas huonees ja ollu koneella. Huomenna alkaa viikoloppu ja luultavasti sataa.. fuck the world :) nyt kuviiin.. 






4 kommenttia:

  1. Mitä sun kädelle tapahtu ? o:
    Ja voitko tehä joskus sellasen postauksen mis esittelet sun iphonekuorikokoelman jos sulla sellane on ? (::

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. satutin vaaan sen :) mut ku mulla on vaan käytössä kaks kuorta, muut on jossai en mie edes tiiä missä :D nii toine on semmonen pingiivi ja toine on tavallinen turkoosi.. :) t noora

      Poista
  2. Almalla musta silmä ja sulla käsi kipeenä.... Sattumaako?

    Miks löit Almaa turpaan?

    VastaaPoista
  3. munm käsi oli aiemmin kipeenä :) almalle tuli tuo musta silmä myöhemmin.. että mitä paskaa jauhat täällä kiitos :) t noora

    VastaaPoista